#değişim

kendimle konuştuğum bazı anlarda bile sanki bir başkasıyla yorumlaşıyor, ayrı ayrı iki insan fikir weriyormuş hissine kapılıyordum..

Oturdum ve bir gün kafamın içindeki sesi kısıp, duymadan onu, yorumlara kapalı – tarafsız bir şekilde düşündüm uzunca..

Sonuç;

yaşadığım şeyler öylesine değiştirmişti ki beni, 

bir yanım bu değişime kayıtsız kalamıyor ve dilleniyorken, saf yanım olduğu gibi kalıp sabit değerlendirmeler ve geleneklerle tepkide bulunuyordu.. 

Hangisinin daha baskın olduğuna kararı iç sesim wediğine göre ewet artık ben de değişmiştim..değişiyordum günden güne ve daha da değişecektim belli ki! yaşadığımız günler bunu gösteriyordu.. 

#joker’schanging! 

2 comments on “#değişim

Bir Cevap Yazın

