Saçma sapan durum savıştırma cümlelerini geçeli epey oldu.

O anı kurtarma çabası, adı üstünde o ana özgü! 

Ne istiyorsun ya da ne istiyorlar diye düşünmek bana bir şey kazandırmıyor çünkü benim ölçütüm yine benim.. 

Ben ne istiyorum? 

Neredeyim,  kimlerle ve ne yapabiliyorum?  

Bu soruların yanıtı eger kendime yazdığım takvimimle örtüşüyor ve puzzle tamamlanıyorsa ben bütünü oluşturuyorum,  hala eksiklerim olduğunu düşünüyorsam eksiklerimi tamamlamak üzere yoğunlaşıyorum..

Yani demem o ki, ben, ben oldugum sürece anlamınız var.. 


    Bir Cevap Yazın

