Hissizleşmek.. 

Hissizleşmek yeryüzündeki tek bir warlığa ya da nesneye karşı içinde duygu barındırmamak demekti, hissizleştiğimi sanıyordum ve düşündüm ben o insan ewladına karşı hiçe sayılamayacak derecede yüklü duygulara sahiptim üstelik arkadaşlarım ve ailemi de sewiyordum sonra öğrencilerim ve dostlarım kitaplar ve içlerinde kendimi bulduğum karakterlere karşı da boş değildim.. 

Hissizleşmiş olamazdım çünkü onun adı her geçtiğinde kalbim sıkışıyor, her konuştuğumuzda heyecandan sesim ayrı ellerim ayrı organlarım ayrı titriyordu… 

Sözcükleri anlamına uygun kullanmak gerekiyordu ve ben hissediyordum hem de aşk denilen o koskoca duyguyu kalbimde bir hançer gibi o’ndan yana… 

Bir Cevap Yazın

