Allah rahmet eylesin..

Siz hiç canlı birinin içinizde , gözünüzde, hislerinizde öldüğünü gördünüz mü?  

Ciğeriniz yana yana,  kalbinizden çıkan dumanlarda boğulurken söküp atmak zorunda kaldınız mı onu iliklerinize kadar işlemişken? 

Ben bir kere birini öldürdüm,  hem de yeni.. Yapamam sanmıştım bunu belki bir ömür bir ömür daha olsa yine..  Çok savaştım yaşatmak için ama hiç bir ilâç ki en büyüğü olan zaman bile kâfi gelmedi, bitti.. 

Yaşama sebebim oldu önceleri git gide beni tüketti.. 

Ben birini öldürdüm,  içimde en içerimde cesedi bazen nefes aldıkça batıyor hala fakat geçiyor yavaş yavaş..

Onun kırıkları eriyor başka güzellikler gördükçe.. 

Yavaş biten bir daha hortlamaz diyorlar,  haklılar .. Onca zaman beklediğim,  en sevdiğimi öldürdüm ben ne acı! 

İçimde biri öldü, bir daha gelemez artık. 

O beni yaralamıştı bi keresinde,  ben ölemedim,  geri getirdi.. 

Siz hiç içinizde birini öldürdünüz mü?  

Ben öldürdüm Allah rahmet eylesin..

#death! 

Bir Cevap Yazın

