Şimdi karşıma oturup adam gibi konuşmak istiyorsun yaaa, işte o kadar eğreti duruyor ki bu sende, yapma!

Adam gibi konuşabilmek için evvela adam olmak, delikanlı bir yüreğe sahip olmak gerek ; çıkma karşıma, benim yüreğim sana ağır gördük daha önceleri de taşıyamadın, taşıyamazsın..

Ne yapmışım onca zaman, onca sene sorma bana !

Affet diyorsun ya birde, gülüyorum sadece çünkü tanımadığım birini affedemem ben ki affetmek bana düşmez haşa!

Birinin hayatına girip, onunla bir noktaya gelip, güven verip, umutlandırıp öylece yolunuza bakamazsınız Eee hadi baktınız geri gelip o zamanları sorup telafiye giremezsiniz !

Ya sen biliyor musun ben uyudum mu ? Yedim mi, içtim mi, ağladım mı, hasta mı oldum, kırıldım mı ? Lan kaç yağmur yağdı üstüme, kaç kış üşüdüm? 

Nereden nereye, hangi yalan icinde dogruyu kovalamaya kalktım sen ne biliyosun ?

Üstünden asırlar geçti..  

Geçmişler ola..  

Geçmişler ola ki geri gelmeye o zamanlar ..

Senin de yolun ebediyete dek acık,  pişmanlığın üzerine yapışık ve benim sevdam haram olsun!  

Kendine iyi falan da bak demeye gerek yok nasılsa bildiğini okuyacaksın,  hadi eywallah.. 

Bir Cevap Yazın

