Bu güne not.. 

Erken uyandım, gülümseyerek huzurlu bir uykudan güzel bir rüyadan doğdum..
Kahvaltıyı ben hazırladım, ailecek keyifle yedik sohbet ettik, kahvemi içtim sonraaa içim seyahat çekti çantam hep başucumdadır zaten ani kaçışlara ve aforizmalara her daim hazırlıklıyımdır 😇

Koşarak çıktım hava çok güzeldi her yer yeşil ben de ahengi bozmamak için yeşil giydim.. 

Kendimi dinlemek için hep kaçtığım yerlerden birine doğru yola çıktım şimdi akşam deniz kenarında kahvemi yudumlayıp kitabımı okuyacağım sonra bol boool düşüneceğim kurtulmak istediğim her şeyi ve denize bırakıp arkadaşlarımın yanına geçeceğim.

Bu gune not diye baslamıstım ya notu sona sakladım

Hala nefes alıyorken sevin ! 

Ofkeliyseniz yenin ! 

Sevdiklerinize sarılın ve zaman ayırın..

Vazgeçmek istiyorsanız en uygun zamanı ve yavaş yavaş olanını seçin, sonra birden  unutulan birden gelir akla darma duman olursunuz.. 

Sevmeye kararlıysanız sevin.. 

İllaki onun bilmesi gerekmez ya da yanınızda olması… 

Ağlamak geldiyse tutmayın ! 

Ağlamak kalbin kirini atar..

Gülümseyin çok hem de heeee bir de sizi gülümseten insanları kaybetmeyin 💗

Ben istasyonuma geldim sığınağa kaçıyorum kalın sağlıcakla..

#joker 

Bir Cevap Yazın

