#humans

Ben çok düşünürüm,  hani derler ya bir adım atmadan önce iyice düşünün diye mesela ben kimseyi üzmemek adına adımımı atmadan önce bile düşünürdüm nasıl bassam acaba diye öyle bir temkinlilik hali siz düşünün ! Sonra baktım ki aman yanında yürürken kolumu kaldırırım rüzgar olur , ona çarpar diye ince ince uğruna ipince düşündüğüm insanların birer yalandan ibaret oluşlarına şahit olmuşum! Sonra bir de bakmışım ki meğer onlar yokmuş ben yanımda sanmışım! Sonra ne olmuş ? Bir bakmışım ki ne kadar yalan varsa onlardan duymuş üstelik inanmışım ve ne kadar vicdan ve merhametten yoksun oluşlarına bir bir şahit olmuşum.. Yazık.. Çok yazık..  Benim doğru dosdoğru olduğum insanların eğriliklerinden tiksindim! 

#Amaa Ben çok kırıldım.. Daha da kırılırım fakat katil de bilmiyor öldürdüğünü… 

#jokerisbroken

Bir Cevap Yazın

