#bahçe

evimizin iki bahçesi var biri yukarda biri asagida.. Yukardaki bahceye gecmek cocukken cok buyuk bir is gibi gelirdi birde orda koskoca bir incir agaci wardi asik oldugum meyve… Agaca cikar inemezdim.merdivenden ananeeeee diye ciglik koparirdim inlerdi tum mahalle gelir buyuk sabirla her defasinda ananem ya agactan ya kiremitlikten beni indirirdi  🙂 

O zamanlar o bahce bana o kadar buyuk gelirdi ki yukarki bahce buyuk bahce :))) bisikletimle bile gezerdim canim pembe bisikletimle…

Dun sabah erkenden uyandim yine ananemin bahcesine attim kendimi, elimde kendimden buyuk fincanimla ayma kahvem, oturdum yukarki bahcede cocuklugumu dusundum, bahceye baktim dedim ki bahce mi kuculmus ? Hep mi kucuktu ? 

Meger buyuyen benmisim 😉 

Yine pembe bisikletim var, sadece bir kosede durabiliyor bu kez 😉  bahcede gezemiyorum onunla biz buyuduk ve kuculdu bahceler ve ayrica artik olmali incirler :)))) 

#jokerisold

Bir Cevap Yazın

