­čśŐ

Bana bir sahil kasabasi lazim bir de kitap,kalem ve kagit ├╝clemesi.. 

Bolca…bolca huzur tabi.. 

Marti sesleri ve cayimi yudumlarken hayat gecip gidiyor gunes batiyor simdi, sabah yine dogacak peki sen ? Sen hic gelmeyecek misin ? 

Zaman gidenin boslugunu dolduruyor, bi gunes acti mi gune asik oluyor insan, insandan cok..

Insan alismaya programli, alistigi seyi bir daha geri istemiyor..

Yalnizlik alisilagelmis bir hazine…

Sevmek.. Sewdiginle olmak ayri bir hediye..

Bana bir deniz lazim.. 

Yosun kokmali birde ortalik ..

Hava missss gibi apaydinlik bide gunes denize batmali aksam oldugu vakit , kavusmali sevdigine tum kavusamayan sevenlerin adina.. 

Yanimda bir marti yuruyor, sen olsan simdi burda..

bahar geldi biliyor musun ? 

Nerden bileceksin ki, gidenler bahari nerden bilebilir ki ? 

Insan.. Insan alistim mi her sey geciyor.. 

Alistim.. 

Bana simdi sadece bir sahil kasabasi lazim, dinlenip huzur icerisinde seyredalmak icin dunyayi..

Sen artik gelmesen de olur…

Bir Cevap Yaz─▒n

