Her zaman olduğu gibi bunda da tüm yük benim omuzlarımdaydı, 

Her durumda benim koşmam,  

benim onun yanında olmam, 

benim alttan almam, 

benim ödün vermem, 

her olan biteni benim anlamaya çalışıp pollyannacılık oynamam,

onun dışındaki her şeye kendimi kapatıp asosyal, toplm ve yaşamdan soyutlanmam isteniyordu 

ve işin en can alıcı kısmı ise tüm bunları büyük bir itina ile yapmış olmama rağmen takdir ve sadakatla yanımda durmak yerine negativite ile suçlanıyor ve terk ediliyordum ne trajedi ama… 

Bir Cevap Yazın

