her şey ya da hiçbir şey

Saçlarım uzadı, 

sıkıntılarım azaldı sen görmeyeli.. 

Uykularım da düzene girdi eskisi gibi uykusuzluk çekmiyorum mesela; düzenli uyuyup düzenli yemeklerimi yiyorum hala zayıfım -ewet ama sağlıklıyım da.. 

Ağlamıyorum her gün ya da her şeye, 

Alınmıyorum her olup bitene.. 

Yani anlayacağın seninleyken olan o hassasiyet uçup gitti;) 

Tüm bunların olacağı besbelliydi ki zaten sen de biliyorsun ya sevgilim hani her şey her zaman mükemmel olmaz, 

-olursa kork ! 

daha büyük düşersin düştüğün vakit ama her şey hep kötü de gitmez.. 

Sen derdin ya ” geçecek her şey ” 

geçti sevgilim 

ben de demiştim zaten sana bu ben aslında ben değilim; sen de bir şey vardı adı aşk..  Tüm dengemi kaybettirmişti bana ama dedim ya hep düzelecek… 

-düzeldi.. 

Keşke sen de görebilseydin, görmeyeceksin..  

Her şey geçti sevgilim.. Her şey geçti ve sen gitmeyi seçtin.. 

#jokerwasfallinlove#butnotnow! #finish

Bir Cevap Yazın

