#senisewiyorum

Geceye bir seni sewiyorum bıraktım ihtiyaç halinde alabilirsiniz çünkü her insan bilmek ister sevildiğini, 

Her insan değerinin bilinmesini görmek ister yere sağlam basabilmek hayata tutunabilmek için.. 

insanı ayakta tutan ve güç veren hissiyattır sevildiğini bilmek.. 

Ayaklarının altından yer kaysa bile kanat olur sana sevgi, 

En dibe vurdum derken göklere çıkaran duygudur sevildiğini bilmek 

Huzurdur, mutluluktur, güçtür, cesaret verir yani dersin ki bi yerlerde benim için endişe eden, benim için dua eden gönlümü gönlünün taaa en içerisinde bilen koruyan kollayan biri war yalnız değilim.. 

İhtiyacı olan herkes alabilir “seni sewiyorum ” çok sewiyorum çünkü insansın,  çünkü hepimiz bir kavganın bir kargaşanın içinde yorgun düşmüş askerleriz,  kendimizi geri plana atıp kosturmacalarda sewmeyi unutan insanlarız en başta kendimizi.. 

Değerliyiz,  değerlisin çünkü insansın.. 

İyi geceler..  Sabah ilk işiniz günaydın kendim seni seviyorum demek olsun yatagınızdan kalkarken…  Sonra odanın camını açıp günaydın deyin gunaydın… İhtiyacı olan herkes yalnız oian yalnız hisseden herkes yüreğinde hissedecektir onu belkide özlediğin kalbinde hissedecektir bunu kim bilir.. 

İyi geceler.. Yalnız değilsiniz insansınız.. 

Ve ben çok… 

#jokerisbroken.. 

Bir Cevap Yazın

