sorma

ne yaptın diye sorma şimdi bana aklın hayalin durur çünkü cevaplarıma..şehirlerine gittim nefesini çekebilmek için içime.. gezdiğin sokaklarda hatta gezdiğimiz yerlerde kaybettim kendimi, hani insanlar sevdiklerine seni buldum gezdiğimiz yerlerde derler ya ben kendimi kaybettim seni bulmak ne mümkün? Kaç kmdir bu yolculuğun dersen ağzını kapatamazsın mesela cevabıma sırf sen diye, sırf sen gittin diye gitmek şehirleeer şehirleeeer öteye; senin dinlendiğin yerlerde dinlenmek, oralardayken benimle konuştuğun zamanları hatırlayıp acı bir tebessümle kendimle konuşmak.. Ne yaptın diye sorma bana şimdi cevapları taşıman gittikçe ağırlaşacak çünkü sen bilir misin ki  her gece yataktan kalp çarpıntısı ve panikle adını sayıklayarak uyanmanın sancısını? – sanmıyorum!  Ama şimdi birazda iyi şeylerden bahsedelim.. Ağladım günler ve gecelerce sektirmedim nöbet gibi bir görev gibiydi adeta evet iyi bir şey bu çünkü ağlayan kalp kin tutmaz, öfke geçirmez, insan harcamaz,duygu ziyan etmez.. Kırgınım tahmin edemeyeceğin kadar hem de bir dizi başladı başroldekilerde senin ve benim adım ve bir de üstelik sevgililer :izleyemedim.. 😦 

Çok kitap okudum her sayfada seni buldum , uyumadım!  Yemek yemedim kuş gibi sadece bi kaç  günde bir kaç yudum ekmek…sanki kanım dondu ama hayat devam etti beni kim takacaktı ki zaten ?..  İnsanın ölmesi için kan mı akması lazım?  Kalp sadece atmayı kesince mi ölünür?  

-Öldüm!  

Kalbim atıyor görev olarak ama sana öldü.. Katil sensin sevdiğim.. Elini kalbime buladın..  Geçmiş olsun cancağzım ama geçemiyor işte eğer gerçekten iyi bir kalp taşıyorsan geçemiyor işte.. 

#jokerisbroken! 

Bir Cevap Yazın

