Hayatım boyunca karşımdaki insanın bendeki sıfatı ne olursa olsun ona asla yalan söylemedim, incitmiş olabilirim ben de incindim bir çok zaman..  Kaybedeceğimi bilsem bile doğru söyleyerek , doğru dawranarak kaybettim zaten gitmek isteyen birini/birilerini hiçbir doğru tutmaya yetmezdi..  Welhasıl, doğru söylediğim için kaybettiğim hiçbir şeyden pişman değilim en azından vicdan rahatlığım benimle peki ya sizler yalan söyleyip eveleyip geveleyip insanı sizlerce aptal yerine koymaya çalışarak ne kazanıyorsunuz?  Sanıyorsunuz ki anlamıyorlar,  anlıyoruz..  Sesinizin tınısından,  bakışınızdaki gerginlikten , relax görünmeye çalışarak dikkati üzerime çekmeyeyim edasıyla büründüğünüz halinizden..  Anlıyoruz..  Ellerinizin birbirine sürtüşünden, başınızın yana kayışından..

Anlıyoruz,Teşekkürler ..

